Typ spolupráce
hlavní pracovní poměr
Popis pracovního místa

Naše firma se neustále rozvíjí, a proto hledáme zkušeného obchodníka na pozici OBCHODNÍHO ŘEDITELE. Budete mít na starosti stabilizaci tuzemského a rozvoj zahraničního trhu. Budete koordinovat tým obchodníků, a budete spoluodpovědný za ekonomické výsledky firmy

Přijmeme OBCHODNÍHO ŘEDITELE s praxí v tuzemském a ideálně i zahraničním obchodě. U nás budete mít možnost uplatnit Vaše vynikající komunikační a obchodní schopnosti v češtině, angličtině, a ideálně i v němčině. Kancelář budete mít v Pardubicích, k dispozici budete mít obchodní tým, portfolio stávajících zákazníků, služební auto, mobil a notebook.

VAŠE ODPOVĚDNOST?

  • Budete odpovídat za celkovou obchodní činnost (včetně burzovních transakcí) naší firmy, zejména za vyhledávání nových příležitostí pro výkup a následný odbyt surovin v České republice a v zemích EU (zejména Rakousku, Německu a Itálii).
  • Zajistíte rozvoj a stabilitu stávajících zákazníků v České republice.
  • Povedete obchodní úsek a budete ho profesionálně rozvíjet.
  • Budete odpovídat za plnění plánu vybraných ekonomických ukazatelů.
  • Budete spolupracovat s provozem pro zajištění hladkého průběhu nových i stávajících zakázek.
  • Budete partnerem jednatele a ředitele společnosti, při realizaci vizí, které budete transformovat do obchodních příležitostí.

VÁŠ PROFIL?

  • Cit pro obchod, hledáme zkušeného obchodníka, zkušeného manažera.
  • VŚ/SŠ, ekonomické či obchodní vzdělání výhodou (není podmínka).
  • Zkušenost se sledováním komodit na světových trzích, sledování jejich vývoje a znalost burzovních transakcí je velkou výhodou
  • Zkušenosti a výsledky v oblasti obchodu (nákup/prodej).
  • Ochotu učit se tomuto novému specifickému oboru.
  • Schopnost rychle vstřebávat, třídit a využívat nabyté informace, znalost projektového řízení výhodou.
  • Znalost AJ na aktivní úrovni pro účely obchodního jednání, znalost NJ bude velkou výhodou.
  • Ochota dalšího vzdělávání a rozvoje technických a jazykových znalostí.
  • Časová flexibilita - ochota cestovat po celé České republice i do zahraničí.
  • Schopnost systematického zaznamenávání informací do obchodní evidence.
  • Organizační a řídící schopnosti pro vedení obchodního týmu.

CO VÁM NABÍZÍME?

  • Zázemí ryze české prosperující společnosti.
  • Odpovídající zaškolení a prostředky pro výkon svěřené funkce/pozice.
  • Nástupní finanční ohodnocení ve výši 50-80 tis. Kč, po zapracování možný růst, + bonusy.
  • Služební vozidlo k soukromému používání, notebook, mobilní telefon včetně datových služeb.
  • Spolupráci na hlavní pracovní poměr.
  • 4 týdny dovolené, stravenky
  • Možnost dalšího vzdělávání a příspěvek na studium jazyků…
  • Možnost seberealizace a uplatnění vlastní invence

Zašlete životopis a motivační dopis, s kterými začneme ihned pracovat. Uchazeče vybrané k osobnímu jednání pozveme do Pardubic.

Místo výkonu práce a termín nástupu
Pardubice - Semtín, provozovna ŽĎÁRA, nástup dle dohody
Kontaktní osoba

Máte zájem o zaměstnání u nás? 

Pošlete nám Vaše CV. 

Odpovíme vám do 2 pracovních dnů. 

Vaše údaje nebudeme nikde zveřejňovat. 

Požadavky pro nahrání souboru
Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů.